Ha passat molt de temps des de l'últim llançament de Nike Running a Barcelona. Per això, el llançament de les sabatilles Invincible Run 3 no podia quedar-se en tan sols una simple presentació del producte si no que havia de convertir-se en una invitació especial a tots els amants del running de la ciutat.
Per a conèixer la Nike Invincible Run 3, atletes, periodistes i influencers es van endinsar en un espai immersiu on van poder presenciar, sentir i viure els inigualables beneficis de les sabatilles. L'espai va ser anomenat House of Cushion i va ser especialment dissenyat per a desafiar els sentits i experimentar de manera sensorial com les Invincible Run 3 revolucionaran la manera de córrer. El viatge en la House of Cushion va iniciar en una habitació buida que presentava l'esdeveniment amb un vídeo de les pròpies sabatilles. D'aquesta manera, es va garantir que la transició entre l'exterior i l'experiència sensorial fos el més suau possible. Després, els assistents havien de posar-se uns auriculars, treure's les sabates i triar un parell de mitjons personalitzats.
Els convidats van ser guiats durant tot el recorregut per una àudio-guia passant per diferents sales. Una vegada passada la Unveil Room (o sala de presentació del producte) els visitants eren conduïts a la Innovation Room on, a través de 6 diferents experiments van poder comprovar de manera real els beneficis del producte. En aquesta sala, també van poder trobar diferents pantalles mostrant vídeos sobre el procés de disseny del producte i sobre el procés de creació dels experiments.
Seguidament, es va brindar als assistents l'oportunitat de provar-se el calçat i posar-lo a prova. El testatge de les sabatilles es va poder fer de diferents maneres, des de corrent en una cinta fins sortint a córrer pels carrers de Barcelona. D'aquesta manera, van poder comprovar com les Invincible Run s'adapten a cada moviment del peu i proporcionen la màxima comoditat i rendiment en cada pas. Els assistents que van córrer en la cinta van ser gravats des de diferents perspectives creant peces de vídeo úniques. Així, els assistents tenien l'ocasió d'emportar-se la peça de vídeo com a record de l'esdeveniment. Però això no va ser tot, els convidats van rebre un pack que incloïa una gorra, uns mitjons i una samarreta i van tenir l'oportunitat de poder customizar les seves peces en un increïble espai de disseny.
La frase “You have to feel it to believe it” va cobrar vida quan els assistents es van submergir en el nostre espai. Va passar a convertir-se en alguna cosa més que una frase, passant a ser l'essència de l'esdeveniment.